Menu
Your Cart

Všeobecné obchodné podmienky

OBCHODNE PODMIENKY

Všeobecné obchodné podmienky

Obchodné podmienky

1. Všeobecné ustanovenia

Obchodné podmienky platia pre nákup v internetovom obchode www.yankeecandle.sk. Účelom týchto obchodných podmienok je vymedziť a upresniť práva a povinnosti predávajúceho (dodávateľa) na jednej strane a kupujúceho (zákazníka, spotrebiteľa) na strane druhej.

Predávajúcim a prevádzkovateľom internetového obchodu www.yankeecandle.sk je Hollex Slovakia s.r.o., Nádražná 34, 90026 Ivanka pri Dunaji, právne sídlo spoločnosti: Hollex Slovakia, s.r.o., Grosslingova 69, 81106 Bratislava zapísaná v och. register Okresný súd Bratislava I. , oddiel: SRO, Vložka číslo : 12826/B,, ICO: 35705931, DIC: SK2020265159

Všetky zmluvné vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim sú uzatvorené v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. V prípade, ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia sa právne vzťahy neupravené obchodnými podmienkami www.yankeecandle.sk zákonom č. 40/1964 Z. z. Občiansky zákonník, v platnom znení, zákonom č. 250/2007 Z. z. Zákon o ochrane spotrebiteľa, v platnom znení a zákonom č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v platnom znení. V prípade, ak je zmluvnou stranou podnikateľ, riadia sa právne vzťahy neupravené obchodnými podmienkami www.yankeecandle.sk zákonom č.513/1991 Z. z. Obchodný zákonník, v platnom znení.

2. Vymedzenie pojmov
Spotrebiteľská zmluva – je kúpna zmluva, ak zmluvnými stranami sú na jednej strane dodávateľ a na druhej strane spotrebiteľ, ktorý nemohol individuálne ovplyvniť obsah dodávateľom vopred pripraveného návrhu na uzatvorenie zmluvy.

Predávajúci (dodávateľ) – je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy koná v rámci predmetu svojej obchodnej, alebo inej podnikateľskej činnosti. Je to podnikateľ, ktorý spotrebiteľovi ponúka, alebo predáva výrobky, alebo poskytuje služby a taktiež podnikateľ, ktorý priamo alebo prostredníctvom iných podnikateľov dodáva kupujúcemu výrobok.

Spotrebiteľ (kupujúci) – je fyzická osoba, alebo právnická osoba, ktorá nakupuje výrobky, alebo používa služby pre osobnú potrebu alebo pre príslušníkov svojej domácnosti a ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej, alebo inej podnikateľskej činnosti.

Kupujúci, ktorý nie je spotrebiteľom - je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení kúpnej zmluvy koná v rámci predmetu svojej obchodnej, alebo inej podnikateľskej činnosti.

Uzatvorenie kúpnej zmluvy – objednávka kupujúceho predstavuje návrh na uzatvorenie kúpnej zmluvy. Samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu predávajúceho s návrhom kúpnej zmluvy kupujúcemu t.j. záväzným potvrdením objednávky zo strany predávajúceho. Od tohto momentu medzi kupujúcim a predávajúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti, ktoré sú vymedzené kúpnou zmluvou a týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy.

Obchodné podmienky – zmluvné ustanovenia dohodnuté medzi predávajúcim a kupujúcim v tomto dokumente. Kupujúci v momente odoslania svojej objednávky potvrdzuje, že súhlasí s týmito obchodnými podmienkami platnými v čase odoslania svojej objednávky a je nimi viazaný od momentu uzatvorenia kúpnej zmluvy. Kupujúci odoslaním svojej objednávky potvrdzuje, že pred uskutočnením svojej objednávky sa s týmito obchodnými podmienkami oboznámil a s obchodnými podmienkami bez výhrad súhlasí.

3. Odstúpenie od zmluvy

V súlade s ustanovením § 7 odst. 1 a. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru, alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku, alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho, má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru.

Spotrebiteľ je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť na adresu: Hollex Slovakia s.r.o., Yankee Candle, VGP Park Triblavina, Ampérova ul. Hala G, 1-2, 900 28 Bernolákovo, Slovensko.

V prípade, ak spotrebiteľ už prevzal objednaný tovar, je povinný ho vrátiť v originálnom nepoškodenom balení. V prípade, ak spotrebiteľ vráti objednaný tovar poškodený, čiastočne spotrebovaný resp. v stave, ktorý neodpovedá stavu, v ktorom bol predávajúcim odoslaný, berie na vedomie, že predávajúci je oprávnený si takto vzniknutú škodu, ktorú je predávajúci povinný preukázať, uhradiť zo sumy, ktorá bola uhradená spotrebiteľom za objednaný tovar.

Spotrebiteľ je zároveň povinný v odstúpení od zmluvy uviesť kontaktné údaje a číslo účtu, na ktorý má byť uhradená suma za objednaný tovar poukázaná zo strany predávajúceho. Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou. Predávajúci nie je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby podľa odseku 1 pred tým, ako mu je tovar doručený, alebo kým spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu.

4. Zodpovednosť za chyby, záruka, reklamácia

Predávajúci poskytuje záruku na tovar v dĺžke 24 mesiacov. Záruka začína plynúť od prevzatia veci kupujúcim. Kupujúci berie na vedomie, že je povinný prezrieť si tovar bezprostredne pri jeho prevzatí. V prípade, že tovar pri prevzatí kupujúcim neodpovedá kúpnej zmluve, je kupujúci povinný bezodkladne o tom upovedomiť predávajúceho. V prípade ak:

  • sa jedná o chybu odstrániteľnú, má kupujúci právo aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená bez zbytočného odkladu resp. právo na výmenu veci. Kupujúci berie na vedomie, že predávajúci je oprávnený namiesto odstránenia chyby vymeniť vždy chybný tovar za bezchybný.

  • sa jedná o chybu neodstrániteľnú, ktorá bráni tomu, aby mohol byť tovar riadne užívaný, má kupujúci právo na výmenu veci, alebo právo od zmluvy odstúpiť

  • sa jedná o chybu neodstrániteľnú, ktorá ale nebráni tomu, aby mohol byť tovar riadne užívaný, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny

Kupujúci berie na vedomie, že predávajúci neodpovedá za chyby tovaru, ktoré boli spôsobené v príčinnej súvislosti s jednaním, alebo opomenutím kupujúceho.

Kupujúci je povinný pri uplatnení reklamácie v rámci zákonnej záruky, preukázať uzatvorenie kúpnej zmluvy s predávajúcim dokladom o kúpe. Predávajúci sa zaväzuje oprávnenú a podľa týchto obchodných podmienok uplatnenú reklamáciu vybaviť bezodkladne, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodnú inak.

5. Platobné podmienky

V internetovom obchode www.yankeecandle.sk môže kupujúci uhradiť kúpnu cenu týmto spôsobom:

dobierka - najpoužívanejší spôsob platby. Peniaze za tovar zaplatíte až pri prevzatí tovaru  kuriérovi (UPS, PACKETA).

bankový prevod - po prijatí Vašej objednávky Vám zašleme číslo účtu a variabilný symbol. Za tovar zaplatíte vopred na náš bankový účet vedený v TATRABANKE. 

platobné karty – po vytvorení objednávky ste presmerovaný na bezpečnú platobnú bránu banky, kde zadáte potrebné údaje. Pokiaľ je transakcia autorizovaná, platba prebehne okamžite. 

6. Dodacie podmienky

Dodacia lehota začína plynúť dňom prijatia záväznej objednávky, ktorá obsahuje všetky potrebné údaje na jej vybavenie. Vaša objednávka bude spracovaná a odoslaná do 7 pracovných dní. V prípade, ak sa objednaný tovar nenachádza na sklade, predávajúci sa zaväzuje bezodkladne o tom upovedomiť kupujúceho a dohodnúť sa s ním na ďalšom postupe. Cena dopravy je 3,50 Eur. Internetový obchod www.yankeecandle.sk dodáva svoje produkty prostredníctvom

  • kuriér spoločnosti UPS - doručenie zásielky do 2 pracovných dní od prevzatia objednávky z nášho skladu. Zákazník dostane informáciu v email , že jeho objednávka je odoslaná z nášho skladu. Zákazník, ktorý si zvolí tento typ dopravy, by sa mal v čase doručenia zdržiavať na adrese, ktorú uviedol v objednávke (je to najvhodnejší spôsob dopravy v prípade, ak si želáte doručiť zásielku do zamestnania). 

  • kuriér spoločnosti PACKETA - doručenie zásielky do 2 pracovných dní od prevzatia objednávky z nášho skladu. Zákazník dostane informáciu v email , že jeho objednávka je odoslaná z nášho skladu. 

7. Ceny

Všetky ceny uvedené na stránkach sú konečné, vrátane DPH a bez ďalšieho navýšenia. Prevádzkovateľ stránky si vyhradzuje právo na zmenu cien v prípade neoprávneného zásahu do obsahu. Konečná cena pre kupujúceho je uvedená v potvrdení objednávky.

Dodávateľ si vyhradzuje právo na opravu ceny tovaru pred jeho odoslaním, ak sa zistí, že cena ponúkaného tovaru nebola uvedená správne. V tomto prípade musí zákazníka o správnej cene informovať a ten musí s úpravou ceny súhlasiť. V opačnom prípade nebude kúpna zmluva uzatvorená a objednávka bude dodávateľom stornovaná.

8. Zľavy

V prípade, že zľava, alebo zľavový kupón bude uplatnený v rozpore s pravidlami danej zľavy či zľavového kupónu má predávajúci právo také uplatnenie zľavy, alebo zľavového kupónu odmietnuť.

V takom prípade je klient informovaný a bude mu ponúknutá možnosť vybaviť objednávku bez tejto zľavy, či uplatneného kupónu.

Pravidlá a podmienky pre uplatnenie konkrétnej zľavy sú priložené buď priamo k zľave (formou písanej informácie), alebo je u zľavy uvedený odkaz na webových stránkach, kde sú pravidlá zľavy podrobne opísané.

Každú zľavu, alebo kupón je možné uplatniť iba raz, ak nie je výslovne uvedené inak. V prípade viacnásobného použitia má predajca právo neuznať duplicitnú zľavu.

V prípade, že je hodnota darčekovej poukážky či zľavového kupónu vyššia, než hodnota nákupu, rozdiel sa neprevádza na nový kupón a nevyčerpaná suma sa spätne neprepláca.

9. Uzatvorenie objednávky

Objednávka kupujúceho je po svojom potvrdení ako uzatvorená zmluva medzi kupujúcim a predávajúcim archivovaná za účelom jej splnenia a ďalšej evidencie. Jednotlivé technické kroky smerujúce k uzatvoreniu zmluvy sú spotrebiteľovi známe z vlastného procesu uskutočnenia objednávky. Kupujúci má možnosť opravovať chyby, ktoré vznikli pri zadávaní údajov pred podaním objednávky. Tieto obchodné podmienky umožňujú spotrebiteľovi ich archiváciu a reprodukciu. Kupujúci odoslaním objednávky dáva súhlas s o spracovaním údajov podľa zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v platnom znení.


OCHRANA SÚKROMIA

Ochrana súkromia

Spoločnosť Hollex Slovakia, s.r.o, Grosslingova 69, 811 09 Bratislava,  IČO: 35 705 931, DIČ: SK2020265159 , prevádzkovateľ internetového obchodu www.yankeevone.sk, vyhlasuje, že všetky osobné údaje (ďalej aj „údaje“) sú považované za prísne dôverné a je s nimi nakladané v súlade s platnými zákonnými ustanoveniami v oblasti ochrany osobných údajov.


Bezpečie vašich osobných údajov je pre nás prioritou. Osobným údajom a ich ochrane venujeme preto náležitú pozornosť. V týchto Zásadách spracovania osobných údajov („Zásady“) by sme vás chceli informovať o tom, aké osobné údaje o vás zhromažďujeme a akým spôsobom ich ďalej používame.


1.   Osobné údaje a ich spracovanie

1.1.  Kategórie osobných údajov

Zhromažďujeme rôzne údaje v závislosti od toho, ktoré z našich služieb využívate.

Pokiaľ u nás nakupujete, zhromažďujeme:

    • Meno a kontaktné údaje. Meno a priezvisko, e-mailovú adresu, poštovú adresu, fakturačnú adresu, telefónne číslo, bankové spojenie

    • Demografické údaje. Údaj o pohlaví, dátum narodenia, krajinu a uprednostňovaný jazyk.

    • Údaje vzniknuté na základe trvania zmluvy – nakúpené produkty, zákaznícky segment, objem poskytnutých služieb

Pokiaľ od nás odoberáte marketingové správy, zhromažďujeme:

    • Meno a kontaktné údaje – e-mailová adresa a krstné meno.

    • Demografické údaje – krajina, údaj o pohlaví.

Ďalej spracovávame tieto osobné údaje:

    • Údaje z komunikácie medzi yankeecandle.sk a zákazníkom

    • Kamerové záznamy z maloobchodných predajní HOLLEX, s.r.o.

    • Záznamy o správaní na internetových stránkach spravovaných spoločnosťou Hollex Slovakia s.r.o.


1.2.  Účely spracovania osobných údajov:

    • Poskytovanie služieb a ich zlepšovanie. Aby sme mohli poskytovať ponúkané služby a zlepšovať ich k vašej spokojnosti, spracovávame vaše osobné údaje. Konkrétne sem patria: 

        ◦ Spracovanie objednávky tovaru alebo služieb, objednaných či už prostredníctvom našej webovej stránky, mobilnej aplikácie, alebo zákazníckej linky. Zákonným dôvodom je tu nevyhnutnosť pre splnenie kúpnej zmluvy a pri vybraných údajoch na splnenie právnych povinností (napr. účtovné doklady).

        ◦ Zákaznícka podpora. Na zaistenie zákazníckeho servisu a na odstránenie prípadných problémov pri plnení kúpnej zmluvy spracovávame vaše osobné údaje na základe nevyhnutného splnenia týchto zmlúv.

        ◦ Komunikácia. Zhromaždené údaje využívame s cieľom komunikácie s vami a jej individuálneho prispôsobovania. Môžeme vás napríklad kontaktovať telefonicky, e-mailom, v aplikácii alebo inou formou, aby sme vám pripomenuli, že máte tovar v online košíku, pomohli vám s dokončením vašej objednávky, oznámili vám aktuálny stav vašej žiadosti, objednávky alebo reklamácie alebo k nej od vás získali ďalšie informácie alebo vás upozornili, že musíte vykonať akciu nutnú na zachovanie aktívneho stavu vášho účtu.

        ◦ Zlepšovanie služieb. Údaje používame na neustále zlepšovanie našich služieb a systémov vrátane pridávania nových funkcií a zároveň s cieľom robiť informované rozhodnutia za použitia súhrnných analýz a business inteligencie, to všetko na základe nášho oprávneného záujmu odvíjajúceho sa od slobody podnikania a spočívajúceho v nevyhnutnosti zlepšovania poskytovaných služieb kvôli úspechu v hospodárskej súťaži. Aby sme zaistili dostatočnú ochranu vašim právam a záujmom, používame na účely zlepšovania osobné údaje v anonymizovanej podobe.

    • Ochrana, bezpečnosť a riešenie sporov. Údaje môžeme spracovávať aj z oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zaistení ochrany a bezpečnosti našich systémov a našich zákazníkov, na zisťovanie a prevenciu podvodov, riešenie sporov a presadzovanie našich dohôd na základe oprávneného záujmu.

    • Kamerové záznamy. Hollex Slovakia, s.r.o. a Hollex, s.r.o. umiestňuje do svojich predajní a priestorov kamery z dôvodu ochrany oprávnených záujmov. Priestory, kde sú kamery umiestnené, sú vždy označené upozornením.

    • Marketingové ponuky. 

        ◦ Newsletter na e-mail (obchodné oznámenie) 

            ▪ Zasielame vám obchodné oznámenie týkajúce sa obdobných produktov, ako ste si kúpili.

            ▪ Tieto obchodné oznámenia môžete vždy odmietnuť prostredníctvom odkazu pre odhlásenie, ktorý nájdete v každom e-maile. Na odhlásenie sa z odberu môžete tiež priamo kontaktovať náš zákaznícky servis.

            ▪ V prípade, že odoberanie obchodných oznámení odhlásite, nebudeme naďalej vaše elektronické kontakty na tieto účely využívať. Začneme ich opäť využívať, pokiaľ ich zaregistrujete alebo si ich výslovne vyžiadate.

        ◦ Marketingové ponuky, ktoré sa vám zobrazujú, môžu byť vybrané na základe ďalších informácií, ktoré sme o vás v priebehu času získali podľa kontaktných údajov, demografických údajov, obľúbených položiek a údajov o používaní z našich produktov a webov (cookies, IP adresa, údaje poskytnuté vaším prehliadačom, údaje o preklikoch, zobrazených obchodných oznámeniach, navštívených produktoch). Nevykonávame plne automatizované spracovanie, ktoré by pre vás malo právne účinky.

        ◦ Pokiaľ nie ste naším zákazníkom, spracovávame na základe vášho súhlasu.

        ◦ Máte právo kedykoľvek bezplatne vzniesť námietku proti týmto spracovaniam. Kontaktné údaje sú uvedené na konci tohto dokumentu.

    • Spracovávanie cookies z internetových stránok prevádzkovaných spoločnosťou Hollex Slovakia s.r.o.

        ◦ V prípade, že máte vo svojom webovom prehliadači povolené cookies, spracovávame záznamy správania z cookies umiestnených na internetových stránkach prevádzkovaných spoločnosťou Hollex Slovakia s.r.o., a to na účely zaistenia lepšej prevádzky internetových stránok yankeevone a na účely internetovej reklamy spoločnosti Hollex Slovakia. Viac informácií nájdete v samostatnej kapitole tohto dokumentu.


1.3.  Odovzdanie osobných údajov tretím stranám

Vaše osobné údaje budú odovzdané tretím osobám či inak sprostredkované iba vtedy, ak je to nevyhnutné v rámci plnenia kúpnej zmluvy na základe oprávneného záujmu alebo pokiaľ ste s tým vopred vyslovili súhlas.

    • a) sesterským spoločnostiam a spracovateľom na základe plnenia kúpnej zmluvy výkon interných procesov a postupov

    • b) spoločnostiam vydávajúcim kreditné karty, poskytovateľom platobných služieb s cieľom spracovania platieb a bankám na základe vašej objednávky, plnenia kúpnej zmluvy

    • c) prepravcom s cieľom dodania vami objednaných produktov alebo služieb a riešenia reklamácií vrátane odstúpenia od zmluvy

    • d) našim partnerom, vo vernostných schémach, do ktorých sa zapojíte

    • e) ďalším poskytovateľom služieb, tretím stranám zapojeným do spracovania dát;

    • f) tretím stranám, napr. prvým zástupcom, súdom s cieľom vymáhania alebo uzavretia akejkoľvek zmluvy s vami;

    • g) verejným orgánom (napr. polícia)

    • h) tretím stranám vykonávajúcim prieskumy medzi zákazníkmi

Pokiaľ tretie osoby použijú údaje v rámci ich oprávneného záujmu, nenesie za tieto spracovania správca zodpovednosť. Tieto spracovania sa riadia zásadami spracovania osobných údajov príslušných spoločností a osôb.


2.   Zákaznícke konto a nákup bez registrácie

    • a) V rámci uzavretia zmluvy vám zakladáme zákaznícke konto, ktoré je zabezpečené heslom. V rámci zákazníckeho konta získavate priamy prístup k svojim údajom vrátane ich editácie a môžete takto nahliadať do svojich údajov o dokončených aj nedokončených objednávkach a upravovať zasielanie newslettera. Prostredníctvom zákazníckeho konta môžete takisto spravovať svoje osobné údaje a zasielanie newslettera.

    • b) Pokiaľ si neprajete založiť pre uskutočnenie nákupu zákaznícke konto, môžete v našom e-shope takisto nakúpiť bez registrácie, t. j. ako nečlen.


3.   Zabezpečenie osobných údajov a obdobie uchovávania

3.1.  Zabezpečenie osobných údajov

    • a) Vaše osobné údaje sa k nám prenášajú v zakódovanej podobe. Zabezpečujeme naše webové stránky a ostatné systémy pomocou technických a organizačných opatrení proti strate a zničeniu vašich údajov, proti prístupu neoprávnených osôb k vašim údajom, ich pozmeňovaniu či rozširovaniu.

    • b) U našich spracovateľov vyžadujeme preukázanie súladu ich systémov s nariadením GDPR.

    • c) Prístup do vášho zákazníckeho konta je možný iba po zadaní vášho osobného hesla. V tejto súvislosti by sme vás chceli upozorniť, že je nevyhnutné, aby ste vaše prístupové údaje neoznamovali tretím osobám a po ukončení vašej činnosti v zákazníckom konte vždy zavreli okno svojho webového prehliadača, najmä vtedy, ak používate počítač spolu s inými používateľmi. Hollex Slovakia nepreberá zodpovednosť za zneužitie použitých hesiel, ibaže by túto situáciu Hollex Slovakia priamo spôsobil.


3.2.  Obdobie spracovania

Osobné údaje spracovávame a uchovávame

    • v čase nevyhnutnom na zaistenie všetkých práv a povinností vyplývajúcich z kúpnej zmluvy, t. j. počas objednávky a záručnej lehoty

    • počas trvania uzavretej zmluvy 

    • 1 rok od skončenia záručnej lehoty z dôvodu riešenia potenciálnych sporov

    • v čase, počas ktorého je Hollex Slovakia povinné ako správca uchovávať podľa všeobecne záväzných právnych predpisov. Účtovné doklady, napr. faktúry vystavené spoločnosťou Hollex Slovakia, sú v súlade so zákonom archivované 10 rokov od ich vystavenia.

    • Súhlas pre upozornenie na dostupnosť tovaru zostáva v platnosti do odoslania informácie o dostupnosti, najdlhšie však počas 1 roka alebo do jeho odvolania.

    • Súhlas s marketingovými ponukami je platný 4 roky alebo do odvolania

    • Kamerové záznamy z predajní a spoločnosti Hollex Slovakia s.r.o. a Hollex s.r.o. sú spracovávané maximálne 90 dní odo dňa zhotovenia kamerového záznamu.

    • Recenzia 6 rokov

    • Pomáhame potrebným 10 rokov

    • Komunikácia 2 roky

    • Súťaže 1 rok

V ostatných prípadoch vyplýva obdobie spracovania z účelu spracovania alebo je dané právnymi predpismi v oblasti ochrany osobných údajov.


4.   Práva subjektov údajov

    • a) Pokiaľ spracovávame vaše osobné údaje, môžete kedykoľvek požadovať bezplatnú informáciu o spracovávaní svojich osobných údajov.

    • b) V prípade, že sa domnievate, že spracovanie osobných údajov robíme v rozpore s ochranou vašich osobných údajov a zákonnými podmienkami ochrany osobných údajov, môžete požiadať o vysvetlenie, požadovať, aby sme odstránili takto vzniknutý stav, najmä môžete požadovať urobenie opravy, doplnenie, likvidáciu osobných údajov alebo blokáciu osobných údajov.

    • c) Máte taktiež právo kedykoľvek sa obrátiť so svojou žiadosťou na poverenca pre ochranu osobných údajov alebo na Úrad na ochranu osobných údajov.

    • d) Svoj súhlas so spracovaním osobných údajov môžete kedykoľvek odvolať. Pokiaľ odvoláte súhlas so spracovaním osobných údajov, budú vaše osobné údaje vymazané alebo anonymizované; to sa však netýka tých osobných údajov, ktoré Hollex Slovakia potrebuje na splnenie zákonných povinností (napr. vybavenie už podanej objednávky) či na ochranu svojich oprávnených záujmov. K likvidácii osobných údajov dôjde takisto v prípade, že osobné údaje nebudú potrebné pre stanovený účel alebo ak bude uloženie vašich údajov neprípustné z iných zákonom stanovených dôvodov.


5.   Webové stránky

5.1.  Súbory cookies

Naše stránky používajú tzv. cookies, aby naša ponuka bola pre vás relevantná, zaujímavá a používateľsky príjemná. Cookies sú malé textové súbory, ktoré sú uložené vo vašom počítači, smartfóne či inom zariadení a ktoré sa používajú vo vašom prehliadači. Súbory cookies využívame napr. na:

    • správnu funkčnosť košíka tak, aby ste čo najjednoduchšie dokončili svoju objednávku

    • zapamätanie vašich prihlasovacích údajov, takže ich nemusíte opakovane zadávať

    • čo najlepšie prispôsobenie našich stránok vašim požiadavkám vďaka sledovaniu návštevnosti, vášho pohybu po stránkach a využitých funkciách

    • zistenie informácií o prezeraní reklám, aby sme vám nezobrazovali reklamu na tovar, o ktorý nemáte záujem

Niektoré súbory cookies môžu zhromažďovať informácie, ktoré sú následne využité tretími stranami a ktoré napr. priamo podporujú naše reklamné aktivity (tzv. „cookies tretích strán“). Napríklad informácie o kupovaných produktoch na našich stránkach môžu byť zobrazené reklamnou agentúrou v rámci zobrazenia a prispôsobenia internetových reklamných bannerov na vami zobrazovaných webových stránkach. Podľa týchto údajov vás však nemožno identifikovať.

5.2.  Využitie súborov cookies

Súbory cookies používané na našich stránkach možno rozdeliť na dva základné typy. Krátkodobé, tzv. „session cookies“, sú zmazané ihneď, len čo ukončíte návštevu našich stránok. Dlhodobé, tzv. „persistent cookies“, zostávajú uložené vo vašom zariadení omnoho dlhšie alebo kým ich ručne neodstránite (čas ponechania súborov cookies vo vašom zariadení závisí od nastavenia samotnej cookies a nastavenia vášho prehliadača).

Cookies možno tiež rozdeliť podľa ich funkčnosti na:

    • analytické, ktoré nám pomáhajú zvýšiť používateľské pohodlie nášho webu tým, že pochopíme, ako ho používatelia používajú

    • konverzné, ktoré nám umožňujú analyzovať výkon rôznych predajných kanálov

    • trackingové (sledovacie), ktoré v kombinácii s konverznými pomáhajú analyzovať výkon rôznych predajných kanálov

    • remarketingové, ktoré používame na personalizáciu obsahu reklám a ich správne zacielenie

    • esenciálne, ktoré sú dôležité pre základnú funkčnosť webu

5.3.  Odmietnutie súborov cookies

Nastavenie použitia súborov cookies je súčasťou vášho internetového prehliadača. Väčšina prehliadačov súbory cookies vo východiskovom nastavení automaticky prijíma. Súbory cookies možno pomocou vášho webového prehliadača odmietnuť alebo obmedziť ich na vami vybrané typy.

Informácie o prehliadačoch a o spôsobe nastavenia predvolieb pre súbory cookies môžete nájsť na nasledujúcich webových stránkach alebo v ďalšej dokumentácii internetových prehliadačov

    • Chrome

    • Firefox

    • Internet Explorer

    • Android

Účinný nástroj na správu súborov cookies je tiež k dispozícii na stránkach http://www.youronlinechoices.com/sk/

5.4.  Odkazy

Naše webové stránky obsahujú odkazy na iné webové stránky, ktoré sú praktické a obsahujú informácie. Upozorňujeme, že tieto stránky môžu byť vlastnené a prevádzkované ďalšími spoločnosťami a organizáciami a majú iné zásady zabezpečenia a ochrany osobných údajov. Naša spoločnosť nemá žiadnu kontrolu a nenesie žiadnu zodpovednosť za akékoľvek informácie, materiál, produkty alebo služby nachádzajúce sa na týchto webových stránkach alebo prístupné prostredníctvom nich.

6.   Kontaktujte nás

V prípade akýchkoľvek otázok, komentárov a žiadostí, čo sa týka týchto Zásad, nás neváhajte kontaktovať na adrese či zákazníckej linke uvedenej v päte týchto Zásad alebo prostredníctvom e-mailovej adresy.

marketing@hollex.sk 

Hollex Slovakia, s.r.o.

Grosslingova 69, 

811 09 Bratislava 

7.   Účinnosť

Tieto Zásady ochrany osobných údajov platia od 1. 5. 2018.


OSOBNÝ ODBER

Osobný odber

Ďakujeme, že ste si vybrali vašu obľúbenú sviečku, na našom eshope.

Pokiaľ nechcete čakať na kuriéra a chcete sa potešiť vôňou čo najskôr, využite osobný odber.

Vašu objednávku zadajte ako platba kartou a do poznámky uveďte: OSOBNÝ ODBER

Odberné miesto:

Yankee Candle
VGP Park Triblavina, Ampérova, Hala G, 1-2

900 27 Bernolákovo, Slovensko

Po-Pia:   8:00 - 16: 00 hod.

Neprehliadnite:

Tovar musí byť zaplatený vopred.

O tom, že je Vaša objednávka pripravená k odberu, vás budeme vopred informovať e-mailom, alebo telefonicky.

Váš zákaznícky servis


REKLAMACIA A ZARUKA

Reklamácia a záruka

Záruka 24 mesiacov, začína plynúť dňom prevzatia výrobku spotrebiteľom. Predajca zodpovedá za chyby výrobku, ktorý ma tovar pri prevzatí kupujúcim, alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby.

Nevzťahuje sa na chyby spôsobené nešetrným zaobchádzaním, alebo mechanickým poškodením.

Naše reklamačné oddelenie (zákaznícky servis) môžete kontaktovať:

  • mailom na voc@hollex.sk

  • na tel. čísle +421918 727008

V prípade poškodenia tovaru počas doručovania:

V prípade poškodenia tovaru vzniknutého počas prepravy (napr. rozbité sviečky), vás poprosíme o zaslanie niekoľkých fotografií na mail voc@hollex.sk.

  • foto celej krabice tak, aby bolo viditeľné prípadné poškodenie krabice

  • foto otvorenej krabice tak, aby bol viditeľný spôsob zabalenia tovaru, prekrytie fóliou a pod.

  • foto poškodenia produktu

  • foto etikety poškodeného produktu

Okrem fotografií, mail musí obsahovať číslo objednávky, aby sme vedeli objednávku identifikovať a krátky popis dôvodu reklamácie. V najbližšom pracovnom dni vás budeme kontaktovať. 

V prípade inej reklamácie tovaru:

Pri inej reklamácii vás poprosíme:

  • o zaslanie krátkeho popisu reklamácie na mail voc@hollex.sk. Mail musí obsahovať číslo objednávky, aby sme vedeli objednávku identifikovať a krátky popis dôvodu reklamácie. V najbližšom pracovnom dni vás budeme kontaktovať a dohodneme sa na následnom postupe.

  • prípadne, reklamovaný produkt môžete zaslať na adresu Hollex Slovakia s.r.o., Yankee Candle, VGP Park Triblavina, Ampérova ul. Hala G, 1-2, 900 28 Bernolákovo, Slovensko. Tovar v zasielanom balíku musí byť zabezpečený voči poškodeniu/rozbitiu. Do zásielky priložte kópiu faktúry, vaše kontakty a info o dôvode reklamácie.


Každú reklamáciu vybavíme bez zbytočného odkladu. 


DOPRAVA A PLATBA

Doprava a platba

Na našom eshope si môžete vybrať spôsob dopravy:  

  • Platená doprava

UPS            3,50 Eur s DPH pri objednávke do 70 Eur

PACKETA  2,40 Eur s DPH pri objednávke do 70 Eur (pri platbe kartou)

PACKETA  2,40 Eur + 1,00 Eur s DPH pri objednávke do 70 Eur (pri dobierke)

  • Doprava ZDARMA

Pri nákupe nad 70 EUR


Doplňujúce info k spôsobu doručenia tovaru:

  • Objednaný produkt je doručený prostredníctvom kuriérskej služby UPS, PACKETA.

  • Tovar bude doručený do 1-3 pracovných dní od expedovania zásielky, pričom zásielky expedujeme podľa množstva objednávok najneskôr 7 pracovných dní.

  • V prípade, že tovar nemáme skladom, budete informovaní o termíne dodania telefonicky.

  • Pri preberaní objednávky skontrolujte stav obalu zásielky, predovšetkým, či nie je akýmkoľvek spôsobom porušená naša lepiaca páska. V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte na tel. čísle +421872 727008 (zákaznícky servis), aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. Prípadne prevezmite balík a ihneď ho otvorte ešte pred doručovateľom. Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie, alebo stratu obsahu neskôr,  nemôžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného konania medzi Vami a doručovateľskou spoločnosťou. Na neskoršie reklamácie nemôžeme brať ohľad.